Apskats: Shadow of War

Konsoles.lv biedru radītie spēļu apskati/ieskati/pirmskati.
Slēgts
User avatar
Eking
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
Komentāri: 845
Joined: 22 Jan 2012 10:28
Location: Rīga

15 Nov 2017 23:19

Middle-Earth: Shadow Of War apskats (PS4 versija)

Middle-Earth: Shadow Of War (SoW) ir Shadow of Mordor (SoM) turpinājums. Spēles oriģinālā daļa ieviesa inovatīvo Nemsis* sistēmu un saņēma daudzas uzslavas un apbalvojumus 2014. gadā. Spēles SoW galvenais tēls joprojām ir Tailons, kas dodas karā pret tumšo pavēlnieku Sauronu, apvienojot kopīgos spēkus - gondoriešus, orku armiju reģionos un citus sabiedrotos. Spēles misija ir izkalt jaunu spēka gredzenu un dominēt Mordorā ar jaunizveidoto orku armiju. Mordorā satiksim arī vecos cīņu biedrus orku Ratbag un hobbitu Gollumu.

Image

Jaunākā spēles iterācijā ir tiešām daudz ko darīt - karte ir nosēta ar milzu daudz misijām un aktivitātēm, kā arī pieejamas tiešsaistes atriebības un piļu iekarošanas misijas. Progresējot spēles gaitā jāiekaro pilis dažādos reģionos un jau spēles nobeigumā jāspēj nosargāt iekarotās teritorijas. Spēlē kopumā ir četri akti un katrā no viņiem ir savs pagrieziena punkts. Personīgi spēle pārsteidza ar patīkamām un dzīvīgām krāsām atšķirībā no pirmās daļas pelēcības, ir lieliski izveidotas cut-scenas, taču stāsts zaudē asumu atvērtā pasaulē. SoW ir veidots pēc gredzenu pavēlnieka Tolkīna motīviem. Atzīšos spēle vairāk ir kā orku hierarhijas un savstarpējo attiecību stimulators (cīņas, nodevības un atriebība) nevis uzskatāma kā pilnvērtīga gredzenu pavēlnieka spēle. Lojālos orkus var gan paaugstināt, gan pazemināt izstumjot, kā arī uzlabot viņu līmeni sūtot cīnīties arēnās. Īsumā spēli var salīdzināt kā tumšais Assassins satiek Batman ar jau uzlabotu Nemsis sistēmu.

Image

Studija “Monolith” ne bez WB atbalsta ir gana “pacentusies” un pārbāzusi spēli ar visu iespējamo līmeņu attīstību. Piemēram, gredzenam ir līmenis, kas varbūt parastais, retais vai leģendārais un papildus gredzena jaudu var pastiprināt, pievienojot dažādas vērtības un tipa akmeņus līdz pat augstākās kvalitātes top-tier akmenim atgādinot Diablo. Spēles gaitā pamazām jākrāj labāka līmeņa bruņas, zobeni un cits ekipējums. Arī leģendāro ekipējumu var uzlabot izpildot izaicinājumus. Pēc trešā akta izpildes ir garantēts leģendārais bruņu un ieroču komplekts. Spēles gaitā ir jārekrutē orku armija dažādos reģionos, pakļaujot sava vai zemāka līmeņa orkus, kas atkal iedalās parastos, leģendāros un episkos. Izejot spēli tiek iegūts maksimālais 60 līmenis. Līmeņu attīstību var patrināt ar 2xp pieredzes paātrinātāju uz divām stundām - vienu saņem bezmaksas un pārējos var iegādāties veikalā, bet no šīs iespējas atteicos.

Image

Protams orkus un citus labumus var nopirkt veikalā par īstu naudu vai arī izmantot spēles laikā sapelnīto naudu pildot izaicinājumus. Personīgi divas reizes iegādājos maksas lādītes par spēles laikā nopelnīto naudu, kas tika iegūta izpildot pāris izaicinājumus, un no šādas lādītes ieguvu divus leģendāros un vienu episko orku, kas aizgāja bojā pie pirmām cīņām ieņemot pili un cīņu arēnās. SoW var spēlēt ignorējot un neiztērējot ne euro centa īstās naudas, ko arī darīju, vienīgi piepirku orkus par parasto spēles naudu jau pēdējā aktā, kad jau bija nepieciešams būvēt savu aizstāvības armiju. Spēlē papildus esošiem RPG elementiem pievienojas milzīgs attīstības koks un katrai prasmei ir divas, trīs apakš-prasmes un vienlaicīgi var aktivizēt tikai vienu apakš-prasmi. Viens no jaunievedumiem ir pūķis, ko var pakļaut un lidot tā mugurā pūšot liesmas pretiniekiem, neuzmanīgi uzbrūkot ar pūķi var traumēt arī savējos sabiedrotos.

Image

Izstrādāji ir pacentušies un orku tēli ir vizuāli atšķirīgi pēc izskata un īpašībām ar daudzveidīgi ierunātām balsīm. Vizuāli spēle ir pilnveidojusies ar jauku krāsu paleti un cut-scēnas kopumā ir lieliskas. Spēlēju SoW uz parastā Playstation 4 un spēle stabili strādāja ar 30 kadriem sekundē. Tiek atbalstīta 4k izšķirtspēja (uz Ps4 Pro upscalota) un HDR tehnoloģija uz Playstation 4 Pro un Xobx One X konsolēm. Pieredzēju dažus glitčus, ka Tailons iesprūst pils torņa grīdā lecot no aizstāvības grauga. Tā kopumā spēle strādāja plūstoši. Spēles pavadošā skaņa ir ieturēta dramatiskā noskaņā. Ieteiktu noklausīties oficiālo mūzikas video "Fires of War", kas ir brīnišķīgs.



Vēlētos piebilsts, ka ceturtais akts saukts kā Shadow Wars ir vienveidīga piļu aizstāvība uz kādām 6-8 stundām. Kopumā ceturtā aktā ir 10 aizstāvības posmi ar vismaz 15 piļu noturēšanu un papildus var vēl ieņemt neobligātās tiešsaistes pilis, ko veidojuši citi spēlētāji. Pāris reizes zaudēju ieņemtās pilis aizstāvoties, tad bija jāsitas ar jauno lordu, lai atkarotu atpakaļ reģionu.

Image

Spēlē iekļauts īpašs veltījums aizgājušam “Monolith” studijas darbiniekam izpild-producentam Michael Forgey. Viņpasaulē aizgājušais darbinieks tiek pieminēts ar īpašu orku, kas dažreiz glābj bezizejas situācijā no nāves. Īpašais orks ir automātiski pieejams bezmaksas papildinājumā Forthog Orc-Slayer DLC, kas sākotnēji bija plānots kā maksas papildinājums! Pateicoties spēlētāju komūnas protestiem par īpašā orka pārdošanas nosacījumiem un neizprotamo veidu kā iegūtie līdzekļi nonāks aizgājušā darbinieka ģimenei, maksas papildinājums tika padarīts bezmaksas no WB puses.

Runājot par trofejām, platīna trofeju var iegūt ap 50 stundām. Kopumā trofeju saraksts ir lielisks un daudzveidīgs, kas ataino spēles progresu, iekļauj dažādus Nemesis sistēmas aspektus, collectibles un dažas citas papildus darāmās lietas.
Platīna grūtības pakāpe 4/10.

Kopumā Shadow Of War ir masīvāka spēle par oriģinālo Shadow of Mordor ar pilnveidotāku Nemesis sistēmu, it sevišķi to var izbaudīt nomirstot no kāda orka rokas. Spēle var gan aizraut, gan arī ātri apnikt, jo trūkst asuma un spēles stāsts ātri pazūd atvērtā pasaulē, pildot neskaitāmas aktivitātes. Ieteiktu izbaudīt spēli pilnībā ignorējot tā saucamās maksas lādītes, ja nav vienīgi nauda iegūta par izaicinājumu izpildi. Shadow Of War aizraus ar daudzveidīgu cīņu sistēmu un sniegs gandarījumu piedzīvojumu un atvērto pasauļu spēļu cienītājiem.

Plusi:
Uzlabota Nemsis sistēma
Noslīpēta Batman cīņu sistēma
Liela atvērtā karte ar neskaitāmām aktivitātēm

Mīnusi:
Loot boxi, kas jau ir standarts WB spēlēs (Injustice 2 es skatos uz tevi)
Uz beigām spēle ir pārāk izstiepta
Tailona seja prasītos detalizētāka

Kopējais vērtējums: 8/10

Izdošanas datums: 2017. gada 10. oktobris
Izstrādātājs: Monolith Productions
Žanrs: Action Adventure, Open-World
Pieejamās platformas: PS4, Xbox One un PC

*Piebilde Nemesis no grieķu valodas nozīmē atriebības dieviete un atriebība
Image
Image
User avatar
Vis
★Konsoles Leģenda★
★Konsoles Leģenda★
Komentāri: 8329
Joined: 11 Jan 2008 10:02
Contact:

16 Nov 2017 09:05

Spēle var gan aizraut, gan arī ātri apnikt, jo trūkst asuma un spēles stāsts ātri pazūd atvērtā pasaulē, pildot neskaitāmas aktivitātes.
tieši manas domas, SoW gan neesmu spēlējis, tomēr izskatās, ka tas nav mainījies no pirmās daļas. spēle ir ļoti laba, daudzējādā ziņā pat izcila un unikālā, bet visam, ko dari, pietrūkst jūtamākas struktūras un dažbrīd pat jēgas. papildu aktivitātes ik pa brīdim liekas nogurdinošas, pat stresainas, reti tās ir piedzīvojums un tikai dažreiz izdodas tikt vaļā no grind sajūtas
User avatar
SkillBillies
Moderators
Moderators
Komentāri: 1239
Joined: 28 Nov 2011 15:06
Location: Rīga

16 Nov 2017 09:19

Paldies par apskatu! Izskatās, ka šī būs jāņem ārā no “kaut kad jāuzspēlē” saraksta :/
Image
User avatar
Skhen
Galvenais administrators
Galvenais administrators
Komentāri: 4700
Joined: 11 Sep 2008 20:03
Contact:

17 Nov 2017 00:46

Liels prieks redzēt jaunu apskatu 'Konsoles Blogos' =]. Paldies, Eking!

Noklausījos "Fires of War" - interesants un tīkams gabals!
Image
Munco
10. līm. - ⁎Amatieris⁎
10. līm. - ⁎Amatieris⁎
Komentāri: 101
Joined: 29 Mar 2012 12:26

21 Nov 2017 19:02

Visu cieņu Eking, respect par darbu!

Pats esmu šobrīt iesakņojies Shadow Of War, un godīgi, nav gluži kur piekasīties spēlei. Ja nu vienīgi pie 4 akta, kurš liekas mazliet izvilkts garumā. Bet kopumā biju pārsteigts cik daudz ievērības izstrādātāji veltījuši Kapteiņu izstrādei, tik daudz tipi, personības, un bruņojums, kā arī prasmes. :D Kā arī spēlētājam ir dotas ļoti daudz iespējas kā tikt galā ar dažādām situācijām.

Kolektabļi arī bija ok, nebija ļoti tīkami viņiem skraidīt pakaļ, bet vismaz viņi bija relatīvi labi izstrādāti un tiešām deva tev kādu labumu.

Pati cietokšņu ieņemšana un aizsardzība bija interesants koncepts, bet tas diezgan ātri novecoja. Kā jau minēji, spēle brīžiem kļuva vienmuļa, un pieķēru sevi vairākas reizes cītīgi skatoties mini-mapā nevis pašā pasaulē kas ir uz ekerāna :D Bet tad atkal uzrodas kāds kapteinis kas atriebj savu asins-brāli ko spēlētājs novācis, vai kāds no taviem sekotājiem pēkšņi izlēmis ar tevi vairs nesadarboties. Tas sniedza spēlei tādu neprognozējamu vidi, bet uz spēles beigām tas notika arvien retāk un retāk.

Tas kas internetā bija par mikromaksājumiem ir no mušas uzpūsts zilonis. :D Pāris xp būstus un kastītes atvēru par spēlē iegūto valūtu. Ja nu tu necenties tikt top 10 pasaulē, šīs spēles Online Conquest režīmā, tajam nevajadzētu būt faktoram kas ietekmē tavu izvēli iegādāties spēli.

Kopumā ieteiktu izspēlēt jebkuram kam tīk Gredzenu Pavēlnieks un fantāzija.

No manis arī 8/10, un piekrītu Eking, ka galvenais storijs mazliet pazūd atvērtās pasaules un iespēju jūrā. Līdzīgi kā Fallout 4 kur sava dēla meklēšanu var atlikt uz nenoteiktu laiku :D

Vel jau redzēsim kas būs ar dlc, jo Shadow Of Mordor Dlc pakas bija diezgan labas.

Labs review's, keep it up! :)

Ceru, ka neiebilsti, ka izsaku arī savas domas! ;)
Image

“Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.”
George Carlin
User avatar
Eking
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
Komentāri: 845
Joined: 22 Jan 2012 10:28
Location: Rīga

21 Nov 2017 19:42

Liels paldies visiem par atsauksmēm, ir plāns turpināt rakstīt un veidot bloga ierakstus konsolēs. :E

Munco, paldies par Shadow Of War konstruktīvu un detalizētu ieskatu. Kā saka vērtējums par spēli sakrīt un uz beigām ceturtā aktā spēle varēja nedaudz īsāka. Tieši prieks par šādām atsauksmēm ar savu domu izklāstu.
Image
Image
User avatar
okie
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
49. līm. - ✱ Eksperts ✱
Komentāri: 490
Joined: 03 Nov 2009 20:17

23 Nov 2017 11:01

Es vakar taisiijos rakstiit apmeeram - Jaa, piekriitu rakstiitam utt :)
Bet tad vakaraa paspeeleeju atkal un man tas raadiitaajs smagi nokrita zem 8...

Pirmais, ko es noprotu ka man vnk nepaveicaas, kas man smagi kaitina ir ka man viens no tiem Gondorian artifacts nokaaraas laikam un tagad nevaru savaakt visus. Raada ka unknown location un viss, nekur nav. ( zinu ka vienu no quest dabon, bet visi quest jau izpildiiti ) Tas noziimee ka lai dabuutu to trofeju naaksies speeleet pa jaunam :(

Otrais pienaaca briidii kad ieksh shadow wars zaudeeju pirmo reizi fortress un sapratu ka tagad atkal jaaaiet cauri visam tam chakarim at atkaroshanu un warchief galinaashanu utt... Nu baigi nevajadziiga lieta, baigi... ( ap to briidi izsleedzu aaraa un nomainiiju speeli :D ) Visticamaak jau ka pabeigshu, bet nu taa pabeigshana buus kjeksha peec, nevis prieka :(

un par tiem boxiem - "no mušas uzpūsts zilonis" - tam vnk tur nav vajadziibas nekaadas buut... ja shiis saaks pienjemt kaa normas tad mees redzeesim ne tikai briinumus kaa SW un NFS naakotnee bet daudz daudz trakaak.
Image
Munco
10. līm. - ⁎Amatieris⁎
10. līm. - ⁎Amatieris⁎
Komentāri: 101
Joined: 29 Mar 2012 12:26

24 Nov 2017 14:21

Ahh unlucky man!

Man šitā bija ar Mad Max, pēdēja lieta ko vajadzēja bija vienā vietā savākt Scrap, aizbraucu uz vietu, skaņa ir ka kko atrastu, bet viņa neatzīmējās, un reāli tā bija trofeja kurai vajadzēja visvairāk laika. :D Kādas 15x mēģināju refrešot reģionu utt, no luck. Un atmetu ar roku, jo kapāt spēli velreiz tīri lai vāktu kkadu trashu īsti negribējās :D

Ar fortresiem nav tik traki, es shadow wars kadas 3x pakāsu fortresu, bet vnk uzreiz gāju offensā un easy paņēmu atpakaļ. Aizsargāt grūtāk jo tavi kapteiņi stāv uz saviem norādītajiem punktiem... Bet tas, ka atkal jāklausās tās uzrunas no overlorda utt, saprotams, ka bišķi piegriežas. Man vel spēle krešoja jo mans pleisis ir ar slaveno ce-34878-0 erroru kas man metās šad tad. Vienā siege misijā katru reizi krešoja kad saskāros ar pirmo kapteini. Kādas 10x noklausījos fortress siege startu. x_x Bet beigās izmantojot citu pieeju tiku pāri crash vietai.

Protams, man arī nepatīk tie lootboxi, it īpaši ņemot vērā to kas notiek ar Star Wars: Battlefront 2, ja spēle būtu par brīvu, saprotams, ka ir mikrotransakcijas, pats spēlēju League Of Legends un šad tad iemetu tur kādu kapeiku, bet atšķirība ir tāda, ka tur viss ir kosmētisks, a SW:BF2 tu reāli sabafo sev status ar to ko dabū no kastītēm. :D Pilnīgs bulšits. SoW tas ļoti neietekmē tavu pieredzi, tapēc baigo nepatiku tas neizraisija. Tas viss ir dēļ tā ka mobile gaming šī ir ļoti izplatīta lieta, bet atšķirība ir tāda, ka lielākā daļa spēļu tur ir par brīvu, nevis tu samaksā kādas 55 eur par jaunu spēli un viņi grib, lai vel virini maciņu.

Cheers, veiksmi tālākajos spēļu piedzīvojumos kungi!
Image

“Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.”
George Carlin
User avatar
Siegfried
9. līmenis - |Iesācējs|
9. līmenis - |Iesācējs|
Komentāri: 92
Joined: 19 Sep 2008 15:25
Location: Riga

25 Nov 2017 23:47

Okie visu pareizi saka!!!
Image
Slēgts